Éljenek a 40 feletti nők! - NeverOrdinaryWoman

Negyvenes nők a Mango reklámkampányában!

Negyvenes nők a Mango reklámkampányában!

Na jó, kicsit túloztam, három 39 éves és egy 43 éves modell szerepel a Mango, Real Icons, azaz Igazi Ikonok című kampányában.

Sorrendben balról tehát Georgina Grenville (43), egykori szupermodell, ma anyuka, aki néha modellkedik, írja az Instaján. Mellette a háromgyerekes Vivien Solari (39), aztán Emma Balfour, Ausztrália egyik legismertebb arca volt a kilencvenes években, végezetül pedig Tasha Tilberg(39).

Igazából még mindig szomorú, hogy ekkora meglepetést okoz, ha 40 körüli modellek jelennek meg reklámban, lassan veszik a lapot a cégek, de legalább akadnak próbálkozások. És látunk ráncokat is, micsoda üdítő jelenség!

A ruhákat megvizsgálva, mondhatjuk hogy biztosra mentek, nem túl izgalmas szereléseket láthatunk, inkább klasszikusabb darabokat mutatnak, meg-megbolondítva csúnya sportcipővel, gondolom ez lehet a "fiatalos" elem.

Elsőre, egy komplett fehér szerelésen gondolkozom, lásd lentebb, nadrág, ing és kabát szettben. Kár, hogy így nem fényképezték be. 

Mindenesetre, hajrá Mango, a januárban nálatok vásárolt western csizma szuper, bízom benne, hogy lesz még sikeres egymásra találásunk idén!

interior_real-icons_v2.jpg

43063746_99-99999999_01.jpg

teljes_kepernyo_rogzitese_2019_02_19_171251.jpg

teljes_kepernyo_rogzitese_2019_02_19_170457.jpg

teljes_kepernyo_rogzitese_2019_02_19_170422.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

teljes_kepernyo_rogzitese_2019_02_19_170544.jpg

41053744_69-99999999_01.jpg

teljes_kepernyo_rogzitese_2019_02_19_170633.jpg

 

41083012_01-99999999_01.jpg

41065787_70-99999999_01.jpg

teljes_kepernyo_rogzitese_2019_02_19_170807.jpg

teljes_kepernyo_rogzitese_2019_02_19_170842.jpg

41033719_53-99999999_01.jpg

teljes_kepernyo_rogzitese_2019_02_19_171005.jpg

 

teljes_kepernyo_rogzitese_2019_02_19_171357.jpg

 

Negyvenes nők a Mango reklámkampányában! Tovább
Három nyugdíjas menti meg a Benettont?

Három nyugdíjas menti meg a Benettont?

20190219_093352.jpg

A minap nézegettem a Benetton új kollekciójából részleteket, készülnek  a Milan Fashion Week-re, írtam már róluk, hogy egy ideje mélyrepülésben vannak, az egykori menő olasz márka lassan feledésbe merül, ha nem történik valami. 

Na szóval, nézegetem a képeket, amelyen már a tavaly októberben leigazolt új kreatív igazgató, Jean-Charles de Castelbajac (69) keze nyomát látni, látom az új kampány képeit, melyet a 19 év után visszahívott Oliviero Toscani (76) készített (ellentmondásos fotóit nem felejtjük) és mindezt összefogja az egyszer már nyugdíjba ment alapítók egyike, Luciano Benetton (83). Írtam is erről, hogy 2 éve visszament dolgozni, hogy ne menjen csődbe a cég.

És akkor ez ugrik be, hogy itt van három férfi, nyugdíjasok is lehetnének, de nem, ők megpróbálnak megmenteni egy valaha világhíresen eredeti márkát. És közben, milyen jól szórakoznak!

50630174_2012850718797293_8811056767735631210_n_1.jpg

 51176237_551962418618875_3699418904016065633_n.jpg

49622786_512788672461163_547715130136155481_n.jpg

Jean-Charles de Castelbajac (jobb oldalon) amúgy igazi nagyágyú és multitalentum, olyanokkal dolgozott együtt, mint Andy Warhol, Miquel Barceló, Keith Haring, Jean Michel Basquiat, M.I.A vagy Lady Gaga. 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

The art of creating #Benetton #Repost @jcdecastelbajac

United Colors of Benetton (@benetton) által megosztott bejegyzés,

 
47337825_2337160663179570_6612520986429964250_n.jpg

Lesz élő adás is holnap, azaz 19-én, 18.30-kor az Instán, Rainbow Machine azaz Szivárványgép címmel, gondolom jön a nagy visszatérés a színekhez, Toscani már most nyomja Storiesban a ízelítőket. Toscani, amúgy itt lakik Toszkánában, nem messze tőlünk, Cecinaban, egy tengerparti kisvárosban, és sok minden mást is csinál, van birtoka, szőlője, borászata, olívaolaja, napszemüveg márkája..

Foglalkoztat a kérdés, hiszen egyre több példát látni körülöttünk, hogy nem mennek nyugdíjba az emberek, ha mennek is csak papíron, nem lesznek tétlenek. Az ügyesebbek több lábon álltak és azt csinálnak, amit akarnak, amihez kedvük van, és már nem a pénzért dolgoznak, ez milyen jó is lenne!

45 évesen persze még nem érzem, hogy aggódnom kellene, van munkám, van hobbim (minden ami Neverordinary!) és bízom benne, hogy a hobbim előbb-utóbb a munkám is lehet, majd meg tudok belőle élni és akkor nem kell egyáltalán gondolkoznom a nyugdíjon, hanem ameddig bírom csinálni fogom. 

Emlékszem, 20-25 éves lehettem, és nem engedhettem meg magamnak, hogy bármit is vegyek a Benetton boltban, ott volt a Nyugatinál a sarkon. De mindig bementem azért, és mondtam magamnak, hogy egyszer majd veszek egy olyan pulcsit, valami feltűnő színűt. Akkor mindenki tudta, hogy az egyszínű, színes pulcsi, az a Benettont jelent. Aztán eltelt jó sok év, már vásároltam a Benettonban, legutóbb például ezt a szíves piros pulcsit a blog első eseményére, és imádom! (Kár, hogy a magyar Benettont egyáltalán nem tudom elérni, hogy csináltam nekik egy kis ingyen reklámot. Vagyis egyszer volt egy FB oldaluk, és ott cseteltem egy emberrel, amikor ezt a bejegyzést írtam róluk, de aztán megszűnt az oldal, ahogy látom, semmilyen módon nem kommunikálnak a nagyközönséggel. Kár! Amúgy megújult az üzlet a Mammutban, érdemes benézni, sokkal levegősebb és hívogatóbb!)

Szóval, én szívből drukkolok nekik, a Benetton jó márka, megérdemelné, hogy visszakerüljön a divattérképre!

46648919_2080123035377881_1167571844211933184_o.jpg

Itt is vagyok: Instagram

Három nyugdíjas menti meg a Benettont? Tovább