Éljenek a 40 feletti nők!

A Bloomsbury lányok - Burberry /London Fashion Week 2014 AW

A Bloomsbury lányok - Burberry /London Fashion Week 2014 AW

A Burberry show a London Fashion Week egyik fénypontja, bejutni ide 3 módon lehet: újságírók vagyunk, buyerek vagyunk (vagyis kereskedők és ez fontosabb, mint a média) vagy jó kapcsolatok útján. Én ebből kettőt tudtam gyakorolni, és bár első alkalommal azt írták vissza, hogy "Unfortunately, we have reached full capacity and are unable to accommodate you." és nézzek live stream-et, aztán elkezdtem levelezni a PR-sel, amikor egy X-et tett a levél végére, éreztem az áttörést, aztán egyszer csak jött egy meghívó az utolsó pillanatban. (Tavaly szeptemberben a Regent Street-i boltban volt szerencsém nézni élőben a showt.)

Sajnos csak e-mailben, de a szerencsések ilyen 3D pop up meghívóval büszkélkedhetnek. Ezt a fenti változatot, kifejezetten az Instagram követőknek készítették. Mindenre gondolnak, a többi között, ezért is tartom a Burberryt a jelenleg egyik legjobban kommunikáló divat márkának.

20140217_135710.jpg

 

A Burberry szokásos helyén a Kensington Gardens-ben húzta fel üvegsátrát ismét, az Albert emlékmű (Albert Memorial) mellett.

A Bloomsbury lányok - Burberry /London Fashion Week 2014 AW Tovább
A Hunter több akar lenni, mint gumicsizma

A Hunter több akar lenni, mint gumicsizma

HUnter3.jpg

 

A London Fashion Week-en már a gumicsizmák is fellépnek. Persze, aki csak felületesen ismeri a Hunter márkát, nem gondolná, hogy ez a 160 éves márka milyen szofisztikált marketinggel működik. A kreatív igazgató amúgy Stella McCartney férje vagyis Alasdhair Willis és ez az első alkalom, hogy részt vettek, így minden elemében tökéletesnek kellett lennie.

Már a meghívó is eléggé ütős volt, 2 videó szemlélteti, hogyan készült. A perszonalizált meghívó alap a komolyabb márkáknál, ami valóban azt jelenti, hogy valakik kézzel írják, festik, stb. A meghívók pedig házhoz jönnek, általában futárral, néha az utolsó napon, így van izgalom rendesen!

A Hunter több akar lenni, mint gumicsizma Tovább
Művészet a buszmegálló tetején

Művészet a buszmegálló tetején

Amikor februárban a London Fashion Week megrendezésre kerül Londonban, akkor minden a divatról szól. Idén még a buszmegállók is. 

A helyi BKK avagy TFL - Transport For London - igazán menő ötlettel állt elő, (böngészve sajtóközleményeiket találtam rá erre a hírre): összefogva az Annin Arts galériával Juergen Teller (aki nemrégiben nem volt hajlandó Marc Jacobsnak lefotózni Miley Cyrust) 10 divatfotóját helyezték el buszmegállók tetejére. Ez azt jelenti, hogy csak akkor láthatod, ha felül ülsz a buszon. Én mondjuk soha nem tudom megunni, hogy ha van hely, legelöl üljek. 

A "Year of the Bus" avagy a "Busz Éve" kampány része ez a művészeti megnyilvánulás, Kate Moss, Yves Saint Laurent, Vivienne Westwood, Kurt Cobain vagy Björk képeket láthatunk a buszmegállókon.

-4 copie_1500_0_resize_90.jpg

414A0556 copie_1500_0_resize_90.jpg

414A0585 copie_1500_0_resize_90.jpg

-2 copie_1500_0_resize_90.jpg

414A0507 copie_1500_0_resize_90.jpg

414A0651 copie_1500_0_resize_90.jpg

Február 23-ig láthatóak, vagyis amíg tart a London Fashion Week, a a Strand útvonalán, ahol is a Somerset House található, a London Fashion Week központja. 

Képek forrása: Annin Arts

Facebook neverordinary oldalán további hírek, képek, sztorik.

Follow my blog with Bloglovin

Művészet a buszmegálló tetején Tovább
Szupermarket chic - Anya Hindmarch bemutatta legújabb kollekcióját a London Fashion Week-en

Szupermarket chic - Anya Hindmarch bemutatta legújabb kollekcióját a London Fashion Week-en

Anya Hindmarch AW14 WEB-5305.jpg

 

Anya Hindmarch mindig nagyot dob ha London Fashion Week-ről van szó. Aki még nem hallott róla, az is biztosan hallott róla, ugyanis ő tervezte az 'I am not a plastic bag" vászontáskát pár éve, ami eléggé híressé tette.

A meghívóval kezdődött minden, jelen esetben egy perszonalizált led formájában, rajta a keresztnevemmel. És még jól is írták!

 

A Counter Culture címből nem nagyon tudtam kitalálni, hogy mi lesz a koncepció, de aztán a show után összeállt minden!

an1.jpg

 

Anya Hindmarch, aki legújabb táska kollekcióját mutatta be a London Fashion Week utolsó napján, egy glamour szupermarketbe varázsolt bennünket. Hatalmas vonalkód kifutón, amely egy futószalaggal lett megbolondítva, látjuk a shoppingoló modelleket és a táncoslábú eladófiúkat, ez utóbbi igencsak feldobta a produkciót, lásd videó alább.

20140218_102525.jpg

És hogy miért ez a koncepció? Nézzük csak meg a kistáskákat? Hindmarch fogta a legegyszerűbb háztartási termékeket és luxus darabokat kreált belőlük.

 

Szupermarket chic - Anya Hindmarch bemutatta legújabb kollekcióját a London Fashion Week-en Tovább