Éljenek a 40 feletti nők! - NeverOrdinaryWoman

Ki a legmenőbb cipőtervező Londonban?

Ki a legmenőbb cipőtervező Londonban?

Tulajdonképpen az történt, hogy valamelyik nap bandukoltam haza a London Fashion Weekről és egy zebránál kiszúrtam ezt a Sophia Webster cipőt. És persze le is fényképeztem. És amiről később megtudtam, hogy ez bizony a 2014-es tavaszi/nyári kollekció egy darabja!

7_9.jpg

Persze, kicsit mérges voltam, hogy nem hívott meg a bemutatójára, mert nagyon tetszenek a cipői, így mindenképpen meg akartam nézni, hogy milyen jövő évi tavaszi/nyári kollekciót tervezett.


Sophia Webster első kollekcióját tavaly tavasszal dobta piacra, így viszonylag új a pályán. Előtte azonban Nicholas Kirkwood designer mellett volt asszisztens, azzal a feltétellel csatlakozott, hogy 2 év után Kirkwood segíti őt első saját kollekciójában. Az első kollekció pedig nagyon dobott, sorban álltak a nagy bevásárlóközpontok meg a független boltok és olyan celebrytik, mint Rihanna meg Anna Dello Russo. Így aztán hamar befutott és azóta szinten tudta tartani a népszerűségét, ma meg olvasom, hogy pop up üzletet nyitott Mayfairben.

Teljes képernyő rögzítése 2013.09.22. 15202.jpg

 

Kirkwood tervezte egyébként az idei London Fashion Week vizuális arculatát, például a szatyrot is, ami a belépőhöz járt. (jól néz ki, még én is hordom, pedig nem bírom ezeket a vászon szatyrokat)

A London Fashion Week prezentáció koncepciója, ahogy mondja Sophia Webster a lenti videóban, "insect slumber party" volt vagyis valami olyasmi, amikor a bogárlányok ottalvós bulit csapnak egy varászlatos, titkos kertben. Így aztán a cipőkön visszaköszönnek a katicapöttyök, a darázscsíkok vagy a lepkeszárnyak és szokás szerint a harsány színek.

Sophia-Webster-London-Fashion-Week-SS14-2-1010x759.jpg

Sophia-Webster-London-Fashion-Week-SS14-5-1010x1449.jpg

Sophia-Webster-London-Fashion-Week-SS14-10-1010x1515.jpg

Sophia-Webster-London-Fashion-Week-SS14-7-1010x2213.jpg

009-Sophia-Webster_426x639.jpg

yasmin1.jpeg

SW156_1.jpg



Facebook neverordinary London oldalán további hírek, képek, sztorik.

Ki a legmenőbb cipőtervező Londonban? Tovább
Megjelent a The Gentlewoman új száma + megújult a honlapjuk!

Megjelent a The Gentlewoman új száma + megújult a honlapjuk!

01_6.jpg

 

A mai nap híre, hogy vettem egy új táskát megjelent a The Gentlewoman új száma! Már méltattam egyszer korábban (2 éve), de nem győzöm újra meg újra,ez a kedvenc magazinom a Baku mellett. Évente kétszer jelenik meg összesen és ez a mostani jóval vastagabb, mint az eddigiek a hirdetések miatt, de a tartalom még mindig kiváló. Néhány kép ízelítőnek lentebb.

És ami nagyon fontos, hogy a honlapot is megújították, (a designer Denny Backhouseés csodálatos adatbázist építettek fel azokból a figyelemreméltó nőkből, akik az újságban eddig szerepeltek.

Rendesen bele lehet felejtkezni!

Teljes képernyő rögzítése 2013.09.21. 212607.jpg



Az aktuális számban 25 nőt mutatnak be, köztük van a zseniális Martha Stewart (aki egyszer mögöttem állt sorban az Ottolenghi-ben, természetesen nem ismertem fel, csak miután felhívták rá a figyelmemet, de még sikerült lefényképeznem azért), vagy Elizabeth Peyton festő.

02_3.jpg

03_2.jpg

Facebook neverordinary London oldalán további hírek, képek, sztorik.

Megjelent a The Gentlewoman új száma + megújult a honlapjuk! Tovább
Ronnie Saunders Diners Union - pop-up étterem értékelő

Ronnie Saunders Diners Union - pop-up étterem értékelő

Tegnap Marcival úgy gondoltuk, hogy akkor megnézzük milyen is az a pop-up étterem, amit úgy hirdetnek, hogy 5 fogás 15 font, mert ez úgy itteni szemmel, rettentően olcsó.

Londonban pop-up éttermet találni nem nehéz, inkább az a nehéz, hogy megtaláljuk a jót. A London Pop-ups honlapot ajánlom mindenki figyelmébe, nemcsak étterem minden van itt, meglehetősen részletesen. 

A Ronnie Saunders Diners Union pár hete indult, Shoreditch-on, Kelet-Londonban egy szabadtéri helyen felhúzott sátor alatt kínálják a 15 fontos menüt minden pénteken és szombaton. Az egyes számú koncepció, hogy hagyd otthon az egódat és nézzünk egymás szemébe! A sztori pedig a következő: Ronnie Saunders Rolan, az ötlet kitalálójának a nagypapája volt, aki egy igazi gentleman és londoni karakter volt, 5 éve halt meg és Rolan úgy gondolta az ő emlékének szenteli ezt a pop-up éttermet, egyszerű étel, megfizethető áron.

Minden hétvégén különböző menü van, mi a görög változatra jöttünk. 

r4.jpg

 

Megérkezéskor szépen fizettünk, aztán kaptunk egy tálcát, leültettek a sörpadra és megmutatták, hol kell összeszedni az ételeket. Az első fogás füstölt túró volt spenóttal és ouzóval. Ez utóbbit nem igazán éreztük, a kenyér viszont isteni volt.

r1.jpg

A második fogás polip carpaccio volt bazsalikommal, ez mindkettőnk tetszését elnyerte, ebből még tudtam volna enni, ráadásul olyan szép is volt!

r5.jpg

A főfogás bárány lapocka volt babbal, kapribogyóval, petrezselyemmel és szardellával. Nekem ez ízlett a legjobba, bár a mellé kapott salátát egyáltalán nem értettem, hogy minek van egyáltalán, ilyet kb a boltban is kapok.

Amúgy ital nincs, viszont BYOB ( bring your own bottle vagyis hozd a saját üvegedet) opció van, dugóhúzó díjjal, ami 3.50 font volt. Vittünk bort és Marci hozott nekem szakét, mivel - ez is ritka - de én még nem ittam sosem ilyet. Stílusosan Lady Chic nevűvel kezdtem szaké pályafutásomat. (az üres üveg pedig jó lesz virágtartónak)

r11.jpg



 

r6.jpg

Az ötödik fogás, a desszert Kalitsounia nevű édesség volt, ami nem volt rossz, de nem hagyott maradandó emléket. Kukoricadara, méz, fehérjehab, ilyesmikre emlékszem vissza.

Összességében, jól éreztük magunkat, ár-érték arányban megfelelő volt.

Néhány életkép!

r2.jpg

r3.jpg

r7.jpg

r8.jpg

r9.jpg

r10.jpg

Hazafelé a falon meg ezt a művészeti alkotást találtuk:

20130920_225313.jpg

Facebook neverordinary London oldalán további hírek, képek, sztorik.

Ronnie Saunders Diners Union - pop-up étterem értékelő Tovább
Divatos kollaboráció: a Burberry iPhone 5s készülékkel közvetítette élőben a 15 perces 2014-es tavaszi/nyári kollekcióját

Divatos kollaboráció: a Burberry iPhone 5s készülékkel közvetítette élőben a 15 perces 2014-es tavaszi/nyári kollekcióját

Ahogy írtam korábban idén bevettem a London Fashion Week-et kisebb-nagyobb sikerrel, az egyik kisebb sikernek könyvelem el, hogy a Burberry Prorsum bár nem fogadott a kifutós showjára, azért az élő közvetítésre meghívott a Regent Street-i boltba. Ez a legnagyobb Londonban (vagy egész Nagy-Britanniában?), tavaly nyílt meg és rettentően impozáns persze.

burberry1.jpg

 

Engem már megint valaki másnak nézték és egy hostess elkezdett belefelé kísérni, mire gyorsan észbe kaptam és közöltem, hogy nem az American Express-től vagyok. Pár nappal előtte pedig Nicola Formichetti-től kaptam e-mailben buli meghívót, ott meg Jennifernek néztek és rettentő hálásak voltak, hogy megmondtam, hogy én egy Orsi vagyok.

burberry6.jpg

Középre felhúztak egy nagy kivetítőt, elé tettek jó sok kényelmetlen kis tábori széket, összekapcsolva, így például a mellettem ülő néninek hiába folyt át a feneke az én kis székemre, nem tudtam arrébb menni. Amúgy egy francia nyugdíjas házaspár volt mellettem, tetőtől talpig designer cucc-ban, sajnos nagyon rosszul összeválogatva. Szóval, végül is, ide bárki bejöhetett az utcáról, mondjuk nem ártott ha van rajtad valami Burberry, na meg persze a bloggereket, meg a másodosztályúakat is ide száműzték, szerencsére volt pezsgő rogyásig. 

burberry2_1.jpg

burberry3.jpg

Az üzlet személyzete is velünk együtt élvezte a live streaming közvetítést, aminek az elején Christopher Bailey, a Burberry kreatív igazgatója köszöntött minket (felvételről), majd volt egy kis felvezetés. Ahogy minden évben,a Burberry most sem kispályázott, megint felhúzta az épületet a showra a Kensington Gardens-ban (Hyde Park mellett) és videó elején megmutatták, hogy milyen hírességek teszik tiszteletüket, mint például Paloma Faith meg Sienna Miller, meg a szokásos Alexa Chung. (part of the furniture, ahogy itt mondanák)

A bemutatón megjelent Samatha Cameron is, a brit miniszterelnök felesége, amúgy ő (a többi között) a Brit Divattanács nagykövete, bár ezenkívül még kettő shown volt, úgyhogy nem erőltette meg magát az 5 nap alatt.




 

fotó: Ben Stansall, AFP/Getty Images

burberry4.jpg

 


 

Legnagyobb meglepetésemre, a show végén ki volt írva, hogy az egész 15 percet iPhone 5s készülékkel vették fel, pontosabban 14 darabbal, ugyanis a Burberry és az Apple stratégiai együttműködésbe kezdtek. 9 telefon a kifutót vette állóban, egy a plafonon volt rögzített, a többi pedig mozgott. Persze hozzá kell tenni, hogy ilyen minőségű videót, csak megfelelő feltételek mellett lehet készíteni, a tükröződés kiküszöbölésére például a slow motion effektet használták. A videó az Instagramon több mint 25000 lájkot kapott. Én nem panaszkodom, szerintem jól sikerült.

Az romantikus English Rose nevű kollekció ITT megtekinthető.

Aztán a show után pár perccel pedig kaptam levelet Cristopher Bailey-től, hogy köszöni, hogy itt voltam.

burberry14.jpg

A show után még a boltban összefutottam Veronikával (Venkavision), aki a Facebook posztomból tudta meg, hogy ott vagyok és még bohóckodtunk kicsit a boltban. A fenti képet a kövér nénit direkt hagytam rajta, amúgy fontos személy lehetett, mert rögtön rendelt a bemutatott kollekcióból. Amúgy szeptember 30-ig online bárki rendelhet a 2014 tavaszi/nyári kollekcióból, véleményem szerint a Petal nevű clutch sok helyen fog még feltűnni, amúgy gumiból van és 800 fonttól kezdődik az ára, viszont van benne iPhone tok. És természetesen az együttműködésre is való tekintettel, iPhone tokok 165 fonttól, Petal verzióban 235 font.

burberry17.jpg

Az üzletben normális üzemmódban nem igazán lehet fényképezni, így én most kihasználtam a helyzetet és jó sokat fényképeztem!

burberry16.jpg

burberry5.jpg

 

burberry8.jpg

burberry12.jpg

burberry11.jpg

burberry10.jpg

burberry9.jpg

burberry19.jpg

burberry13.jpg

"Munka közben": kép Venkavision.

Facebook neverordinary London oldalán további hírek, képek, sztorik.

Divatos kollaboráció: a Burberry iPhone 5s készülékkel közvetítette élőben a 15 perces 2014-es tavaszi/nyári kollekcióját Tovább
Magyarok a London Design Fesztiválon

Magyarok a London Design Fesztiválon

Idén 11. alkalommal kerül megrendezésre a London Design Fesztivál szeptember 14-22 között, ami azzal a céllal jött létre, hogy ünnepelje és promótálja Londont, a kreatív fővárost és Nagy-Britannia kreatív közösségeit. Annak idején Sir John Sorrell és Ben Evans hívta életre

Tavaly 350 ezren vettek részt valamilyen LDF eseményen, idén pedig több, mint 300 esemény várható London szerte, amelynek a központi helyszíne a Victoria & Albert Múzeum lesz.

A London Design Fesztivál ernyője alatt mindenféle események zajlanak, ilyen például a Tent London 19 és 22 között, ami egy szakmai vásár, idén 7. alkalommal kerül megrendezésre, több mint 200 kiállítóval, a többi között magyarokkal is.

A HITA (Hungarian Investment and Trading Agency) jóvoltából már egy ideje találunk magyar kiállítókat a Tent London eseményen, így lesz ez idén is. A Shapes of Hungary (Magyarország formái) című pavilon célja, a leírás alapján, hogy átfogó képet nyújtson a kortárs magyar designról 10 designer és kreatív csapat munkáján keresztül, ezenfelül is kiemelve az egyéni megközelítést, a probléma megoldó kapacitást és a kiemelkedő, speciális szaktudást.

És hogy kik lesznek ott?

 

Magyarok a London Design Fesztiválon Tovább
A tökéletes melltartó nyomában

A tökéletes melltartó nyomában

PNem tudom, ki hogy van vele, de nekem fehérneműt vásárolni nehéz. Nem az ára miatt, hanem úgy összességében. Amikor belépek egy fehérnemű üzletbe, mindig összeszorul a gyomrom, hogy most akkor kellene egy melltartó, de mi is a méretem pontosan és egyáltalán mi áll jól? Az, hogy milyen márkát vásárolok, az igazából nem meghatározó, legyen jó!
 
t5.jpg

Ezért kifejezetten örültem, amikor a magyarországi Triumph meghívót küldött, hogy nézzem meg Londonban az új kampányuk bemutatóját. Az már más kérdés, hogy miután gyorsan lecsekkoltam a fehérneműmet, egy csomó Triumph cuccot találtam, amiket még Magyarországon vásároltam.

t6.jpg
t23.jpgt24.jpg
 
 
A kampány címe " Supporting Women in Business" vagyis üzletasszonyok támogatása, ami elég sután hangzik, így inkább úgy magyaráznám meg, hogy olyan nőket mutatnak be, akik valamit kimagasló módon művelnek a divat és design berkein belül. Mondhatnánk, hogy jó jó, és? És akkor itt jön a csavar, ami a zseniális: minden delikvens ugyanis fehérneműben is megmutatja magát. És nem photoshop, mert láttam a videókat, a nők - kövér, sovány, fiatal, öreg, híres, nem híres - teljes valójukban pózolnak Triumph fehérneműben. 
The Makers Collective_No logo.jpg

És nem akárkik vannak ebben a kampányban! A hírességek közül néhányat említve, Paloma Faith énekesnő, Gizzi Erskine gasztró celeb, Grace Woodward stylist vagy a divattervező Roksanda Ilincic. És természetesen ne feledkezzünk meg a nem annyira híres résztvevőkről sem, van itt kalapkészítő, cipőkészítő,  grafikus, trófeakészítő (nekem ő volt a kedvencem, ez a gyengém ugyanis), ékszertervező és így tovább. 

 
t25.jpg

Az üzletbe kétszer is ellátogattam, hogy jó képeket tudjak készíteni és meg tudjam nézni rendesen a fehérneműket, ez fekete melltartó például teljesen beette magát a fejembe.

És akkor itt a reklám helye, ami egy hasznos reklám: személyes mellméret tanácsadás! Most nem mennék bele abba, hogy mennyire fontos a jól megválasztott melltartó és mennyire kellemetlen, ha rosszat hordunk, szóval érdemes ezt kihasználni és megtanulni mire kell figyelni vásárláskor.

A Triumph ugyanis nemrégiben elindított egy Facebook applikációt (mobilon itt), amelynek egyik lényege, hogy személyes konzultációra foglalhatunk időpontot, ahol szakértő segít megtalálni a megfelelő melltartót, másrészt pedig az applikáción van egy "The Fit Finder" szekció, ahol végig böngészhetjük a különféle szabású melltartókat, videóval! És még valami, garantált ajándék várja az időpontot foglalót. 

t8.jpg
 

 

És ha ez nem lenne elég, mindenféle workshopokat is tartanak a résztvevők, én biztos jönni fogok. Amúgy szavazni kell a jelöltekre, az én kedvencem Flora McLean kalapkészítő, az ő dekoltázsa látható ezen a képen.

 t26.jpg

12_6.jpg

Amúgy a Triumph 127 éve létezik, ki gondolta volna, egy online könyv formájában archív hirdetéseken is szórakozhattunk.

t1.jpg

04_gif.gif

 

A magától íródó tükör mindenféle bölcsességeket osztott meg velünk és én nagyon szerettem volna ezt hazavinni. A háttérben az előbb említett workshop zajlik éppen.

oie_18171052Pgp6EEjG.gif

05.jpg

07.jpg

08.jpg

010.jpg

 

 

03_1.jpg

02_2.jpg

01_5.jpg

Facebook neverordinary London oldalán további hírek, képek, sztorik.

A tökéletes melltartó nyomában Tovább