A House of Holland márka alapítója, 30 éves Manchesterből származó Henry Holland fogott egy jégkrémes furgont, átalakította és legújabb kapszula kollekciójának reklámozásra ezzel járja Londont, aztán majd a vidéket, de azért a szeptemberi London Fashion Week-re visszatér majd. A kezdeményezés nem újkeletű, hiszen az USA-ban már beváltak ezek a "mobil butikok". A House of Holland új website-ot is indított, így jó alkalom volt ezzel összekötni, a kollekció amúgy megvásárolható ott is.
Henry Holland magyarázatként arra a kérdésre, hogy miért is, azt válaszolta, hogy egyszerűen nagyon drága az üzletek hosszútávú bérleti díja, ezért úgy döntötték, hogy ezzel a kreatív, ámde költséghatékony megoldással, vagyis egy mobil shoppal tudják tesztelni a közönséget, hogy hol kellene boltot nyitni és így több helyre is el tudnak jutni. Másrészt egy ilyen furgon, mely Mr Quiffy névre hallgat, ugyanúgy mint a kollekció, nem hagyja reakció nélkül az embereket.
Utána olvasva kicsit, zseniális módon, Holland első útja alkalmával a hivatalos nyitás előtt, a nagyobb szerkesztőségek felé vette az irányt, magyarul házhoz ment az újságírókhoz, kvázi sajtónapot tartott. És persze egyből látni, hogy szuper háttér a furgon egy jó képhez, meg is nézem majd a London Fashion Week alatt.
Henry Holland a Mr Quiffy furgonban. Nekem különösen tetszik, hogy ő szolgál ki.
Mr Quiffy ruha, 120 font
Mr Quiffy poló, 65 font
Napszemüveg,150 font
Nekem természetesen ez a fekete-fehér kendő kellene, 99 font.
A Facebook neverordinary London oldalán további hírek, képek, sztorik.